суботу, 12 травня 2012 р.

Презентація книжки Ярослава Мельника «Телефонуй мені, говори зі мною»

::: 17 травня 2012 ::: 

Книгарня «Є», видавництво «Темпора» та інтернет-видання «ЛітАкцент» запрошують на 
ПРЕЗЕНТАЦІЮ КНИЖКИ ЯРОСЛАВА МЕЛЬНИКА «ТЕЛЕФОНУЙ МЕНІ, ГОВОРИ ЗІ МНОЮ»

Місце проведення: Книгарня «Є», вул. Лисенка, 3 (ст. м. Золоті Ворота)
Початок: 18:00

«Телефонуй мені, говори зі мною» - це перша українська прозова книжка Ярослава Мельника, відомого у Литві та Франції українського критика. Його, людину химерної долі, закордонна критика називає містиком і неосимволістом, одним із найбільш таємничих письменників свого покоління. У книзі прози цього українського письменника, який мешкає в Литві, читач зіткнеться з гіпнотичним зсувом знайомої нам щоденної реальності, завдяки якому стає можливим духовне звільнення й вихід – через катарсис – в іншу, «паралельну» реальність. «Коли людина знаходиться обличчям до великих таємниць буття, коли «бачить Бога» – в її свідомості відбувається зсув. Я це вважаю шляхом до свободи. Я не вірю в цю реальність, що мене оточує. Коли-небудь я про це скажу більше», — розповідає в інтерв’ю «ЛітАкценту» Ярослав Мельник. 

Книжка «Телефонуй мені, говори зі мною» стане шостим виданням серії «Бібліотека “ЛітАкценту”». 

До участі запрошені: Василь Герасим’юк, Павло Михед, Людмила Таран, Роксана Харчук, Михайло Назаренко, Юлія Джугастрянська. 

Модерує Володимир Панченко.


PS. Відгук Тимофія Гавриліва на цю книгу: http://litakcent.com/2012/05/11/rozmova-z-batkom/

Немає коментарів:

Дописати коментар